Als uw behandeling ten einde is gekomen, is het dossier in principe gesloten. Maar u bent altijd welkom voor een nieuwe behandeling. “We hopen natuurlijk dat patiënten pijnvrij zijn en dat ze niet meer terug hoeven te komen. Maar ik geef altijd mijn kaartje mee, zodat ze contact op kunnen nemen als dat nodig is”, aldus fysiotherapeut Frans van der Zwart, van PMC Katwijk-Rijnsburg.
Aan het eind van de behandeling laten we u een vragenlijst invullen. We vragen onder andere hoe de pijn is op de schaal van 0 tot 10. Zo kunnen we zien of er verandering is opgetreden. “Sommige mensen zien we nooit meer terug na een behandeling. Anderen komen wel terug omdat ze weer in hun oude patroon zijn vervallen. We onderzoeken dan hoe we de klacht op een andere manier kunnen behandelen”, aldus Frans.
“Ik raad patiënten ook vaak aan om een fitnessabonnement te nemen. Zo wordt de kans dat de klacht terugkomt heel klein”, aldus Frans. We faciliteren fitness met medische begeleiding in onze sportzalen. Er is altijd een fysiotherapeut aanwezig om te kijken of u de oefeningen goed uitvoert of om te controleren of het nog goed gaat met uw gezondheid. Hierdoor weet u zeker dat u op de goede weg bent. Hier kunt u alles lezen over ons fitnessabonnement.
Na afloop vragen we onze patiënten ook om een beoordeling van de fysiotherapeut. Op Klantenvertellen.nl kunnen ze een review schrijven en een cijfer geven. Meestal hebben we een cijfer tussen de 8 en 9. Op onze website kunt u ook een aantal reviews vinden.
Heeft u op dit moment last van terugkerende klachten? Aarzel niet om de fysiotherapeut die u destijds heeft behandeld te benaderen. Hij of zij maakt graag opnieuw een afspraak met u om te kijken hoe u het beste geholpen kunt worden. Zoek uw therapeut op via de teampagina en neem direct contact op.
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer